Pragniesz schudnąć lub zmienić styl żywienia?
Skorzystaj z profesjonalnej porady dietetycznej.


Po co?

Jeśli odwiedziłeś moją stronę, oznacza to tylko jedno - doskonale rozumiesz znaczenie zdrowego odżywiania się. Wiem, że teoria jest niekiedy trudna do pogodzenia z praktyką. Jestem tu jednak właśnie po to, aby pomóc Ci w dobraniu i ułożeniu odpowiedniej diety, która będzie współgrała z Twoim codziennym grafikiem, stylem życia, preferencjami kulinarnymi, zapotrzebowaniem kalorycznym oraz umożliwi Ci osiągnięcie wymarzonego celu, jakim jest zdrowsze, szczęśliwe życie.

Jak?

Pamiętaj - dieta to nie restrykcja. To sposób na lepsze samopoczucie, siłę i witalność. Jeżeli jesteś koneserem klasycznej kuchni polskiej, włoskiej i innych dań uznawanych powszechnie za niezdrowe i mało dietetyczne, pokażę Ci, jak zredukować ich kaloryczność i gubić kilogramy, nadal ciesząc się smakiem ulubionych potraw.

Amatorom kuchni bezmięsnej doradzę, jak uzupełniać niedobory mikro i makroelementów tak, aby Waszym organizmom nie brakło żadnych cennych wartości. Przyszłym i obecnym mamom udzielam wsparcia, jak zaplanować swoje żywienie przed, po i w trakcie ciąży.

Jestem psychodietetykiem i magistrem dietetyki klinicznej, dzięki czemu mogę pomagać osobom przewlekle chorym, cierpiącym na choroby cywilizacyjne, a także pacjentom, którzy potrzebują wsparcia, motywacji i opieki psychodietetycznej.


Dieta

Redukcja masy ciała, profilaktyka, leczenie - najlepiej sprawdzi się tu spersonalizowana, oparta na łatwo dostępnych produktach, dieta. Ułożę dla Ciebie menu skrojone do Twoich potrzeb i preferencji. Zapomnij o głodówkach!

Więcej

Dieta On-line

Kontakt telefoniczny, poprzez maila lub Skype - przeprowadzony w ten sposób wywiad żywieniowy umożliwi przygotowanie spersonalizowanej oferty. Zdalne konsultacje pozwolą Ci oszczędzić czas, a jednocześnie zadbać o swoje zdrowie.

Dieta w chorobie

Nieodpowiednia dieta może stać się przyczyną wystąpienia wielu chorób, takich jak otyłość czy cukrzyca typu 2. Jeśli zmagasz się z chorobą Hashimoto, insulinoopornością lub masz problemy gastroenterologiczne, pomogę Ci walczyć z niektórymi objawami właśnie za pomocą diety.

Dieta dla dziecka

Jeśli Twoje dziecko ma nadprogramowe kilogramy lub niedowagę, zmaga się z alergiami pokarmowymi lub innymi chorobami klinicznymi, warto skonsultować się z dietetykiem i wypracować odpowiedni system żywieniowy, w oparciu o ulubione potrawy malucha. 

Psychodietetyka

Układając dietę, biorę pod uwagę Twoje możliwości czasowe, finansowe, upodobania kulinarne oraz zapewniam wsparcie i motywację na każdym etapie wdrażania nowych zmian żywieniowych.

Dieta i trening

Aktywność fizyczna powinna być nieodłączną częścią zdrowego życia. Dopasowany do Twoich potrzeb trening stanowi nieocenione wsparcie działania diety oraz poprawia samopoczucie. Możliwości jest nieskończenie wiele - skorzystaj z usług naszego trenera i wybierz coś dla siebie.

Kalkulator - Podstawowa Przemiana Materii (PPM) wzór Harrisa-Benedicta
Wybierz płeć
Masa ciała (kg)
Wzrost (cm)
Wiek (lata)
Aktywność (PAL)
Twój wynik PPM:
Twój wynik CPM:
Wyjaśnienie dla Twojego wyniku (PPM)
  • Jeśli twoja praca jest wyłącznie siedząca, a aktywność ogranicza się do maksymalnie 1- 2 aktywności, spacerów tygodniowo - to wybierz kaloryczność podstawową czyli kaloryczność z pierwszego okienka kalkulatora (wzór benedicta harrisa)
  • Jeżeli twój końcowy wynik zapotrzebowania kalorycznego jest nierówny np.: (1678 kcal) wynik należy zaokrąglić według standardowej zasady zaokrąglania.

Czyli >50 - zaokrąglij do mniejszej kaloryczności
        <50 - zaokrąglij wynik do wyższej kaloryczności
Przykład:
       1673 kcal - zaokrąglij do 1700 kcal przy wyborze kaloryki diety ze sklepu
       1638 kcal- zaokrąglij do 1600 kcal przy wyborze diety ze sklepu

Aktualności
14/03 2021
Fleksitarianizm – co to takiego?
Fleksitarianizm – co to takiego?

Chcesz ograniczyć spożycie mięsa, ale nie chcesz zupełnie z niego zrezygnować? Nie jesteś jeszcze gotowy/a zostać wegetarianinem albo jeszcze gorzej, weganinem? Może idealnym rozwiązaniem okaże się fleksitarianizm. Dieta fleksitariańska nie musi być nudna, wręcz przeciwnie może być różnorodna i kolorowa. Fleksitarianizm jest to sposób odżywiania polegający na ograniczeniu spożywania produktów pochodzenia zwierzęcego. Dieta fleksitariańska jest oparta przede wszystkim na warzywach, owocach i innych produktach pochodzenia roślinnego. Fleksitarianizm jest alternatywą dla osób, które nie są jeszcze gotowe do stosowania diety wegetariańskiej czy wegańskiej. Dieta fleksitariańska dopuszcza spożywanie produktów pochodzenia zwierzęcego, jednak w sposób ograniczony, oznacza to, że według założenia nie wyklucza się zupełnie np. mięsa czy mleka , można spożywać tego typu produkty, ale rzadziej niż w tradycyjnej diecie. Dieta fleksitariańska ma właściwości przeciwzapalne, dzięki czemu wpływa pozytywnie na zdrowie, przyczyniając się do redukcji ryzyka zachorowania na cukrzycę, czy chorobę nowotworową. Fleksitarianizm to dobry sposób odżywiania dla osób, które chcą zadbać nie tylko o swoje zdrowie, ale także o naszą planetę.

Więcej
10/02 2021
Dieta dla par
Dieta dla par

Dieta dla Par

Może zbliżające się święto zakochanych będzie dobrym pretekstem do rozpoczęcia diety dla par? Zabłyśnij, pokaż swoją pomysłowość, ale przede wszystkim okaż miłość drugiej osobie i wykup dietę dla dwojga. Dzięki takiemu wyjątkowemu planowi żywieniowemu dla dwojga troszczysz się nie tylko o siebie, ale także o tę drugą osobę. Potrzebujesz wsparcia żywieniowego w chorobie, czy planujesz się odchudzić, a może masz problemy z odpornością? Nieważne jaki cel, ważne z kim się go osiąga, a z bratnią duszą zawsze raźniej, także nie zastanawiaj się, niech dieta dla par stanie się Twoim wyborem na lepsze (Wasze) jutro. Przecież zdrowie jest najważniejsze, a jesteś tym, co jesz…także do dzieła! Wspólne odchudzanie będzie zdecydowanie prostsze. Może Wasza dieta redukcyjna będzie opierała się na wzajemnym wsparciu, a może będziecie walczyli o lepsze efekty i rywalizowali ze sobą w ilości zgubionych kilogramów? Dieta dla par to naprawdę bardzo ciekawa propozycja.

Zainetresowany?

Kliknij tutaj Dieta dla par

Więcej
09/01 2021
Damowa dieta do pobrania na styczeń 2021
Damowa dieta do pobrania na styczeń 2021

Cześć!  Tak jak obiecałam - przygotowałam dla Ciebie kolejna DARMOWĄ DIETĘ. Cztery dni darmowej diety pozwoli Ci się zaznajomić  się z porcjami, które są odpowiednie w diecie podczas redukcji lub utrzymania masy ciała. Według głosowania na INSTAGRAMIE KLINIKA DIET wybraliście kaloryczność 1800.

Więcej
05/12 2020
Diety online. Promocja na jadłospis.
Diety online. Promocja na jadłospis.

Mam dla Ciebie promocję na dietetyczny jadłospis on - line.

Cześć. Miło mi, że mnie odwiedziłeś. Mam dla Ciebie niespodziankę! Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia zrób prezent sobie lub twojej bliskiej osobie. Podarowanie sobie jadłospisu na zdrową dietę to dobry krok w utrzymaniu zdrowia i dobrego samopoczucia.Zakup diety on- line  dla bliskiej osoby  to wykazanie się ogromna troską .

Więcej
21/11 2020
Darmowa dieta do pobrania 1800 kcal
Darmowa dieta do pobrania 1800 kcal

Cześć. Skoro czytasz teraz te słowa, które do Ciebie kieruje to znak, że chcesz coś zmienić w swoim odżywianiu. Zgadłam? Jeśli czujesz, że pora na zmianę i chcesz wdrożyć zdrowe nawyki do twojej codziennej kuchni to jesteś w dobrym miejscu.Przygotowałam dla Ciebie darmową dietę do pobrania.

Więcej
01/09 2020
Wrzesień miesiącem nawadniania się!
Wrzesień miesiącem nawadniania się!

Nawadniaj się!

Cześć.Wakacje już za nami a więc czas na powrt do rutynowych obowiązków takich jak szkoła i praca. 

To też dobry moment na wprowadzenie nowych nawyków do naszego życia. Czy wiesz ile szklanek wody dziennie powinieneś wypijać aby nawodnić swój organizm?

Więcej
08/07 2020
Dieta w chorobie Hashimoto  - 6 najważniejszych zasad, które musisz znać
Dieta w chorobie Hashimoto - 6 najważniejszych zasad, które musisz znać

Chorujesz na Hashimoto albo podejrzewasz u siebie tę chorobę?

 Dieta Hashimoto może zmniejszyć lub całkowicie zlikwidować uporczywe objawy nawet w parę miesięcy.

Odkryj 5 wskazówek co jeść, a czego unikać przy Hashimoto, by schudnąć i cieszyć się zdrowiem.

Więcej
05/05 2020
Jak przestać jeść słodycze w 5 krokach?
Jak przestać jeść słodycze w 5 krokach?

 Co zrobić,aby przestać jeść słodycze ?

Cukry proste potrafią uzależnić w większym stopniu niż nam się wydaje. Ciastko do kawy, batonik w przerwie w pracy, czekolada przed treningiem, kilka łyżeczek cukru wsypane do herbaty - to niby niewinne nawyki, ale każdy dietetyk niemal natychmiast wskaże, że słodycze to główny błąd w jadłospisie. Aby zachować szczupłą sylwetkę nie zawsze trzeba przechodzić na rygorystyczną dietę, czasami wystarczy ograniczyć tłuszcze, cukry i konserwanty. Jak zatem przestać jeść słodycze?

Więcej
09/04 2020
Zamienniki jajek
Zamienniki jajek

Zamienniki jajek
Od lat jajka stanowią nieodłączny element diety wielu Polaków. Przeciętnie jedno jajko waży około 60 gramów, a w swoim składzie zawiera 6 g tłuszczu i aż 8 g białka, przy około 85 kcal, ma nadzieję, że teraz już wiesz ile białka mają jajka, ile ważą i ile mają kalorii. Należy podkreślić, że białko zawarte w jajku to tak zwane białko wzorcowe. Zawiera zarówno aminokwasy endogenne jak i egzogenne w odpowiednich proporcjach. Produkty te są doskonałym źródłem choliny. Cholina stymuluje rozwój mózgu, bierze udział w transporcie i metabolizmie cholesterolu oraz innych tłuszczów. Wpływa także na pracę wątroby i nerek.

Więcej
04/03 2020
Co jeść aby się rozgrzać?
Co jeść aby się rozgrzać?

Co jeść aby się rozgrzać ?

Mimo iż, zima w tym roku jest łagodna to i tak wiele osób jest miłośnikami ciepła i tylko szuka w pobliżu gorącego kaloryfera aby się rozgrzać. A czy wiecie, że to jedzenie w głównej mierze wpływa na procesy termoregulacyjne, które zachodzą w Naszym organizmie? Przykładowo, produkty mleczne jedzone w zimie wychładzają Nasz organizm, a w lato przyjemnie jest zjeść zimne, domowe lody na patyku. No dobrze, a co tak właściwie mamy jeść, aby podczas chłodniejszych okresów nie było Nam wiecznie zimno?

Więcej
30/12 2019
Imbir
Imbir

Uprawiany jest w ciepłym i wilgotnym klimacie. Przez swój specyficzny smak i silne olejki eteryczne nie jest on rośliną lubianą przez większość. Już od czasów starożytnych był on używany jako roślina lecznicza ze względu na swoje prozdrowotne właściwości. Korzeń (bo on stanowi część jadalną tej rośliny) w postaci kłaczą zawiera szereg substancji bioaktywnych wykazujących działanie między innymi przeciwzapalne i przeciwutleniające.

Więcej
11/11 2019
Kiszonki
Kiszonki

„Jedz kiszonki, są bardzo zdrowe...” to zdanie często słyszymy od Naszych bliskich, i … prawidłowo. W produktach kiszonych drzemie prawdziwa siła. Powstają ona przy pomocy bakterii fermentujących, które trawią cukry zawarte w produktach spożywczych, zamieniając je w kwas mlekowy. Są one bardzo popularnym produktem w kuchni polskiej, wykorzystywanym w wielu daniach: bigos, zupa ogórkowa, pierogi….

Więcej
11/11 2019
Naturalne sposoby na odporność
Naturalne sposoby na odporność

Układ odpornościowy chroni organizm przed wnikającymi patogenami chorobotwórczymi. Dzięki niemu unikamy wielu chorób, które spotykamy na każdym kroku. W okresie jesienno – zimowym, przy szybko zmieniającej się pogodzie, nie trudno o prozaiczne przeziębienie. Sięgamy wtedy po specyfiki z pobliskiej apteki, nie zdając sobie sprawy, co tak naprawdę wprowadzamy do swojego organizmu. Rzadko kto z Nas czyta ulotki, wiele osób kieruje się reklamami, albo hasłami umieszczonym na opakowaniu. Wydajemy na to dużo pieniędzy tylko…. Po co ?

Więcej
28/10 2019
Dlaczego warto suplementować witaminę D?
Dlaczego warto suplementować witaminę D?

Gdzie to letnie słońce? Coraz szybciej robi się za oknem ciemno, zimne powietrze już opanowało ulicę, jesienne swetry „wyszły z szafy” i jak tu wyprodukować odpowiednią ilość witaminy D? (Norma spożycia to 2000 jednostek), Niestety nie mamy szans :( 

Więcej
14/10 2019
„Moc lasu” - Co dobrego dają nam grzyby?
„Moc lasu” - Co dobrego dają nam grzyby?

Jesień w pełni, liście na drzewach przybrały rozmaite kolory, wiewiórki robią zapasy na zimę, a las roi się

od maleńkich kapeluszy na nóżkach wyglądających ze ściółki. O czym mowa? Oczywiście o

grzybach! Coraz więcej osób wybiera się po ten produkt do „naturalnego sklepu”.

Są nieodłącznym elementem wielu dań polskiej kuchni, choćby pierogów czy uszek w wigilijnym

barszczu. Grzyby dają Nam dużo dobrego, więc warto je włączyć do menu, a dlaczego?

Więcej
18/02 2019
I co z tą kolacją? Jeść czy nie jeść - oto jest pytanie
I co z tą kolacją? Jeść czy nie jeść - oto jest pytanie

Temat kolacji spożywanej podczas zdrowej diety poruszany był nie raz. Ale czy na pewno wiesz, jaki posiłek wybrać i o jakiej porze bezpiecznie go przyjąć? A może jesteś totalnym przeciwnikiem jedzenia pod wieczór lub zaliczasz się do grupy ludzi, którzy w pędzie i natłoku codziennych obowiązków zapominają jeść i...

Więcej
21/12 2018
Jak schudnąć po Świętach?
Jak schudnąć po Świętach?

Świąteczny okres dobiega końca, a Ty z przerażeniem odczytujesz wynik pomiaru na wadze. Nadprogramowe kawałki ciasta, pierogi i inne pyszności zrobiły swoje - masa ciała wzrosła, a przecież sylwester tuż tuż. Jak schudnąć po świętach bez głodówek i bez większych wyrzeczeń? Przekazuję Ci kolejną porcję 7 porad, które uratują tę sytuację, dodadzą energii po przejedzeniu i dzięki którym sylwestrowa kreacja będzie leżała „jak ulał”.

Więcej
17/12 2018
Jak przeżyć Święta i nie przytyć?
Jak przeżyć Święta i nie przytyć?

Ciesz się świątecznymi potrawami bez wyrzutów sumienia i jednocześnie trzymaj wagę 

w ryzach!

Więcej
20/09 2018
Metamorfoza Justyny
Metamorfoza Justyny
 
Początki były naprawdę ciężkie. Zdrowe jedzenie kojarzyło mi się z monotonią i z mało smacznymi potrawami, jednak Pani Marta nauczyła mnie dobrych nawyków żywieniowych. Dzięki temu zrozumiałam, że dieta nie wiąże się z głodówką ani z rezygnowaniem ze wszystkich przyjemności. Wszystko należy robić z głową. 
Więcej
10/08 2018
Metamorfoza Mateusza
Metamorfoza Mateusza

Kiedy wskazówka na mojej wadze wskazała 140 kilo, a moje codzienne samopoczucie i nastrój były fatalne, postanowiłem zawalczyć o siebie i swoje zdrowie. Wiedziałem, że muszęcoś zmienić ale sam sobie nie potrafiłem pomóc...

Więcej
09/08 2018
Metamorfoza Adama
Metamorfoza Adama

Od zawsze byłem aktywny i uprawiałem sport. Od najmłodszych lat grałem w piłkę nożną, lubiłem ruch i aktywny sposób życia. Na studiach zapisałem się na zajęcia z kalisteniki, uprawiałem crossfit, brałem udział w runmageddonach i innych wydarzeniach sportowych.

Więcej
Pokaż wszystkie

Napisz do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, napisz do nas.