Aktualności
17/06 2020

Power Czwartek! Podejmij wyzwanie!

Mam dla Ciebie jeszce jedną małą podpowiedz. Jeśli nie masz czasu na codziennie gotowanie obiadów, lub wolny czas wolisz spędzić z dala od kuchni to zastowuj każdy, poszczególny dzień diety na dwa dni;). Czyli obiad z dnia np. pierwszego ugotuj na dwa dni . (nie zapomnnij pomnożyć gramatury x2).

Podejdz do zmiany nawyków i diety racjonalnie. Mierz swoje siły na zamiary, bądz ze sobą szczery. Powodzenie w diecie zależy od twojego zdrowego i racjonalnego podejścia. Co czwartek dostaniesz ode mnie tipy jak wdrożyć nawyk zdrowych posiłków, regularnej aktywności fizycznej i zdrowego podejścia do diety!!!

Pobierz dietę, zrób liste zakupów i zaczynamy. Daj zmi znać  jak Tobie idzie na instagramie #klinikadiet i facebooku "Klinika diet"


Opublikował:
Marta Urbańska
Wstecz

Bezglutenowe pyszności dla osób z celiakią.


Odchudzanie w siedzącym trybie życia.


Dieta na poprawę humoru


Sklep online z diatami
Kilka słów o mnie...

Z wykształcenia jestem psychodietetykiem oraz magistrem dietetyki klinicznej. Zamiłowanie do kulinariów i świadomość związków jedzenia ze zdrowiem uzmysłowiły mi, że chcę związać swoje życie zawodowe właśnie z tą dziedziną.
Swoje doświadczenie i wiedzę czerpałam nie tylko od wykładowców akademickich, ale także przy okazji praktyk odbywanych w szpitalach. Uczestniczyłam w szkoleniach na temat zaburzeń odżywiania i kompulsywnego objadania oraz w innych ogólnopolskich konferencjach dietetycznych...

Polub mnie na FaceBook
Instagram
Odwiedź mnie na YouTube